Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Πολιτική Επιστροφών – Ελλιπών Παραγγελιών

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν συνεννοήσεως με την Εταιρεία, εντός 15 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου – δελτίου αποστολής της Εταιρίας, αποκλειστικά για την περίπτωση που παραλάβετε προϊόν ελαττωματικό ή κατεστραμμένο και εφόσον εντός της 15ήμερης προθεσμίας έχετε ενημερώσει την Εταιρία για το ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν μέσω email στο οποίο θα έχετε επισυνάψει φωτογραφία του ελαττωματικού ή κατεστραμμένο προϊόντος. Εφόσον συντρέχουν όλες οι προαναφερόμενες προϋποθέσεις, διενεργείται ο σχετικός έλεγχος από εμάς, και ενημερώνεστε από την Εταιρία να αποστείλετε το ελαττωματικό/κατεστραμμένο προϊόν με το συνοδευτικό νόμιμο παραστατικό, ήτοι δελτίο αποστολής και ακολούθως κατόπιν συνεννόησης είτε θα σας αποστείλουμε πιστωτικό τιμολόγιο για συμψηφισμό με επόμενη παραγγελία σας είτε θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία του προϊόντος σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

Σε περίπτωση που εκ παραδρομής δεν παραλάβετε κάποιο από τα προϊόντα που τιμολογήθηκαν, μας ενημερώνετε επίσης μέσω email, εντός 15 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου – δελτίου αποστολής και κατόπιν ελέγχου από την Εταιρεία, εκδίδετε και μας αποστέλλετε δελτίο αποστολής με αιτιολογία «ελλειμματική παραλαβή». Η εταιρία μετά την παραλαβή του εν λόγω παραστατικού από εσάς και κατόπιν συνεννόησης, είτε θα σας αποστείλει πιστωτικό τιμολόγιο για συμψηφισμό με επόμενη παραγγελία σας είτε θα σας επιστρέψει τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία του προϊόντος σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.